NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ayman b.b

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
13 نوفمبر 2021
المشاركات
165
مستوى التفاعل
850
نقاط
725
زي اي ناس في الدنيا الصيف يعني سفر وساحل وشرم او ايا كان هتسافر فين
تبدء قصتنا لما قررنا مجموعه شباب اننا نسافر نقضي وقت ونستجم في منا المتجوز واللي لسه بس كعاده الصحاب عادي بيطلعوا بزوجاتهم
بس السفريه دي كانت متعه للكل وهقولكوا مع الاحداث واحد بس متجوز هو اللي خد مراته معانا و6 باقيين طلعوا سنجل الامر يبان انه غريب بس خدناه عادي انبساط وخلاص
الاشخاص اللي معانا في القصه
حبيبه و دي اللي هتتفشخ في قصتنا
احمد و علي و جمال وطلعت و محمود ومحمد وعادل بالمناسبه حبيبه مرات محمد
صحينا الصبح كلنا اتقابلنا وطلعنا الساحل دخلنا الشاليه كان عباره عن 4 اوض طبعا العروسه خدت عريسها و دخلوا اوضه ليهم وباقي الشباب اتوزع كله سكن لبسه استعدادا لاجازه سعيده
كله لبس مايوه من الشباب واذ حبييه خارجه بمايوه شرعي عادي بس مجسم كل تفصيله في جسمها كلنا عنينا كلتها بس من تحت ل تحت انا زبري وقف اول لما خرجت بسبب منظرها و دماغي بدأت تروح لايه المتناكه اللي هتبات معانا دي مش هقدر منيكهاش نزلنا المايه وطبعا جسمها كله بقي باين من المايوه والمايه قعدنا نلعب شويه كلنا بالكره شويه نغرق بعض شويه لحد ما جيت واحنا بنحدف بعض فس المايه وبعبصتها من طيزها طبعا هي فاكره جوزها اللي عمل كده فلقيت حبيبه مبسوطه بالبعبوص بس مش عارفه انه مني وطلعنا من المايه وبدأنا نروح 2 2 علشان نستحمي طبعا حبيبه روحت مع محمد في الاول لوحدهم وانا وجمال بعدهم بنص ساعه كده
دخلنا الشاليه وراهم صوت مش طالع افتكرتهم خرجوا جاي بفتح باب الحمام لاقيت محمد ماسك حبيبه وهاري كسها نيك وتقفيش في بزازها انا شوفتهم بس هما مخدوش بالهم
اتفرجت عليهم وجمال جاي عليا بينادي قولتله بسسسسس تعالي بص فشافهم قالي عيب ياسطي دي مرات صاحبنا قولتله وزبرك اللي وقف ده اي قالي ياسطي مانت شايف المنظر قولتله استني طلعت موبايلي صورتهم وهو بينيكها وخرجنا من الشاليه انا وهو ازبارنا علي اخرها
قالي مش عايزين نقول لحد اللي شوفناه قولتله فعلا بس لازم ننيكها قالي ياسطي مينفعش عيب قولتله خاليك بس ورايا ونشوف هنعمل اي قالي تمام دخلنا بعد ما خلصوا دش ونيك واستحمينا وكله رجع وقضينا اليوم كلنا وظبطنا الدنيا
لحد ما جينا بليل كله قال يلا نخرج بس حبيبه قالت عايزه انام طبعا مهدوده من النيك اللي اتفشخته من جوزها قولنا ليه يلا كلنا هتعودي لوحدك قالت مش مهم وقلت دي الفرصه كان معايا برشام منوم قلت هحطلها واحده وارجعلها وفعلا حطيت برشامه كامله في ازازه المايه وخرجنا كلنا وسبناها عمال افكر هل شربت ؟ هل نمت ؟ طيب هي بتعمل اي دلوقتي ؟ اسأله كتير وزبري سباقهم انه واقف جمال جالي وقالي انت ناوي علي اي حاسك بتدبر لحاجه قولتله عايز تنيك تعالي معايا قالي حبيبه برضو قولتله اه قالي يابني قولتله تعالي بس قالي تمام معاك
فضلت معاهم ساعتين كده كنا يعتبر جمب الشاليه راحوا قالوا يلا نروح قريه تانيه بتبعد عننا حوالي ساعه كله قال يلا بس انا قولتلهم موبايلي هيفصل ومراتي هتتصل لازم ارجع اجيب شاحن قاله كده هنتأخر قولتلهم خلاص روحوا انتوا وانا وجمال هنرجع الشاليه ونجيلكوا اوبر اوصلوا بس وابعته لوكيشن
رجعنا الشاليه انا وچيمي بس لاقينا حاجه غريبه الشاليه بابه مفتوح دخلنا براحه لاقينا حبيبه واحد بينكها مين ده وجاه ازاي دخلنا عليهم الراجل طلع بتاع الجنينه بتاعت الشاليه
الراجل اتخض مننا وقعد يخرف بالكلام معلش يا بهوات اسف ضعفت قولتله اخرس يا كلب اي اللي حصل
قالي يا بيه الاستاذه كان مغمي عليها علي باب الشاليه رحت اشوفها ودخلتها الاوضه لاقيت الشاليه فاضي ضعفت قدام جسمها وحصل اللي حصل انا شايف منظر حبيبه ولبن الراجل علي بطنها هيجت اكتر قولتله طيب انت هتوقف علي باب الشاليه تراقب الدنيا قالي يعني اي يا بيه قولتله يعني احنا هنكمل اللي انت بدأته قالي يعني انتوا اللي نيمتوها قولتله اطلع بره يلا قالي بس هنيكها تاني دي طريه وبزازها كبار قولتله هخاليك تنيكها بس بشرط قالي اي قولتله مراتك تبقي تحت زبري قالي عيب يا بيه وبدء يتعصب قولتله كس حبيبه قدام كس مراتك سابنا وخرج انا وجمال وحبيبه ملط قدامنا جمال قلع هدومه في لحظه وهجم عليها زي المحروم وزبره دخل كسها علي طول وانا بصوره لحد ما نزل لبنه علي بطنها اللي بقت مليانه لبن دخلت بعده ونيكتها في كسها وكنت مستمتع ببزازها الطريه والكبار اووي قولتله اي رأيك يا جمال قالي يلا عايز انيك طيزها قولتله استني نمسح شلالات اللبن دي في اللحظه دي حبيبه فاقت وانا وجيمي قدامها بنيك فيها فاقت وفتحت عنيها بس لسه مش مجمعه اللي بيحصل جمال خاف وقالي ياللهوي بصوت واطي قولتله بس اهدي اخرج نادي البواب بسرعه
البواب جاه قولتله يلا نيك نزل عليها نيك فاقت خالص وقامت صوتت الراجل اتخض واحنا دخلنا وراه كأننا لسه جايين اي ده بتعملي اي حرام عليكي جوزك هي بتعيط وبتقول اي ده مين ده اي اللي حصل قولتلها مش عارفه حصل اي يا شرموطه بتتناكي لما نخرج قعدت تعيط الراجل خليته يمشي وهي بتعيط وبتقول حصل اي انا فين قولتلها انا هكلم جوزك اقوله يا لبوه يا متناكه
قالتلي حرام عليك معملتش حاجه قولتلها انا مصورك و وريتها الفيديو كل ده وهي لسه ملط قدامنا قولتلها قومي اغسلي جسمك
بس الراجل شكله كيفك دخلت الحمام وجمال قالي هنعمل اي قولتله هنعمل واحد بس وهي صاحيه
دخلت وراها الحمام اتخضت قولتلها هتعملي شريفه عليا يا لبوه قالتلي حرام عليك قولتله تعالي يا جمال دخلنا احنا التالته الحمام وفضلنا نفشخ فيها وهي بدات تتطلع اهاتها حرام عليكوا كسي وجعني طلعوا ازباركوا وتصوت واحنا شغالين فيها واحد طيزها وواحد كسها والمايه نزلنا علينا احنا التالته قولتلها يلا كفايه عليكي البسي علشان ناخدك معانا مش هسيبك لوحدك البواب هيجيلك تاني يفشخك ولبسنا وطلبنا اوبر وخرجنا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مازن المتناك, بشار, ahlawy77 و 16 آخرين
حلوه فكرت القصه بس التفصيل ضعيفه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77 و جوز هند
  • عجبني
التفاعلات: عمر متولى
زي اي ناس في الدنيا الصيف يعني سفر وساحل وشرم او ايا كان هتسافر فين
تبدء قصتنا لما قررنا مجموعه شباب اننا نسافر نقضي وقت ونستجم في منا المتجوز واللي لسه بس كعاده الصحاب عادي بيطلعوا بزوجاتهم
بس السفريه دي كانت متعه للكل وهقولكوا مع الاحداث واحد بس متجوز هو اللي خد مراته معانا و6 باقيين طلعوا سنجل الامر يبان انه غريب بس خدناه عادي انبساط وخلاص
الاشخاص اللي معانا في القصه
حبيبه و دي اللي هتتفشخ في قصتنا
احمد و علي و جمال وطلعت و محمود ومحمد وعادل بالمناسبه حبيبه مرات محمد
صحينا الصبح كلنا اتقابلنا وطلعنا الساحل دخلنا الشاليه كان عباره عن 4 اوض طبعا العروسه خدت عريسها و دخلوا اوضه ليهم وباقي الشباب اتوزع كله سكن لبسه استعدادا لاجازه سعيده
كله لبس مايوه من الشباب واذ حبييه خارجه بمايوه شرعي عادي بس مجسم كل تفصيله في جسمها كلنا عنينا كلتها بس من تحت ل تحت انا زبري وقف اول لما خرجت بسبب منظرها و دماغي بدأت تروح لايه المتناكه اللي هتبات معانا دي مش هقدر منيكهاش نزلنا المايه وطبعا جسمها كله بقي باين من المايوه والمايه قعدنا نلعب شويه كلنا بالكره شويه نغرق بعض شويه لحد ما جيت واحنا بنحدف بعض فس المايه وبعبصتها من طيزها طبعا هي فاكره جوزها اللي عمل كده فلقيت حبيبه مبسوطه بالبعبوص بس مش عارفه انه مني وطلعنا من المايه وبدأنا نروح 2 2 علشان نستحمي طبعا حبيبه روحت مع محمد في الاول لوحدهم وانا وجمال بعدهم بنص ساعه كده
دخلنا الشاليه وراهم صوت مش طالع افتكرتهم خرجوا جاي بفتح باب الحمام لاقيت محمد ماسك حبيبه وهاري كسها نيك وتقفيش في بزازها انا شوفتهم بس هما مخدوش بالهم
اتفرجت عليهم وجمال جاي عليا بينادي قولتله بسسسسس تعالي بص فشافهم قالي عيب ياسطي دي مرات صاحبنا قولتله وزبرك اللي وقف ده اي قالي ياسطي مانت شايف المنظر قولتله استني طلعت موبايلي صورتهم وهو بينيكها وخرجنا من الشاليه انا وهو ازبارنا علي اخرها
قالي مش عايزين نقول لحد اللي شوفناه قولتله فعلا بس لازم ننيكها قالي ياسطي مينفعش عيب قولتله خاليك بس ورايا ونشوف هنعمل اي قالي تمام دخلنا بعد ما خلصوا دش ونيك واستحمينا وكله رجع وقضينا اليوم كلنا وظبطنا الدنيا
لحد ما جينا بليل كله قال يلا نخرج بس حبيبه قالت عايزه انام طبعا مهدوده من النيك اللي اتفشخته من جوزها قولنا ليه يلا كلنا هتعودي لوحدك قالت مش مهم وقلت دي الفرصه كان معايا برشام منوم قلت هحطلها واحده وارجعلها وفعلا حطيت برشامه كامله في ازازه المايه وخرجنا كلنا وسبناها عمال افكر هل شربت ؟ هل نمت ؟ طيب هي بتعمل اي دلوقتي ؟ اسأله كتير وزبري سباقهم انه واقف جمال جالي وقالي انت ناوي علي اي حاسك بتدبر لحاجه قولتله عايز تنيك تعالي معايا قالي حبيبه برضو قولتله اه قالي يابني قولتله تعالي بس قالي تمام معاك
فضلت معاهم ساعتين كده كنا يعتبر جمب الشاليه راحوا قالوا يلا نروح قريه تانيه بتبعد عننا حوالي ساعه كله قال يلا بس انا قولتلهم موبايلي هيفصل ومراتي هتتصل لازم ارجع اجيب شاحن قاله كده هنتأخر قولتلهم خلاص روحوا انتوا وانا وجمال هنرجع الشاليه ونجيلكوا اوبر اوصلوا بس وابعته لوكيشن
رجعنا الشاليه انا وچيمي بس لاقينا حاجه غريبه الشاليه بابه مفتوح دخلنا براحه لاقينا حبيبه واحد بينكها مين ده وجاه ازاي دخلنا عليهم الراجل طلع بتاع الجنينه بتاعت الشاليه
الراجل اتخض مننا وقعد يخرف بالكلام معلش يا بهوات اسف ضعفت قولتله اخرس يا كلب اي اللي حصل
قالي يا بيه الاستاذه كان مغمي عليها علي باب الشاليه رحت اشوفها ودخلتها الاوضه لاقيت الشاليه فاضي ضعفت قدام جسمها وحصل اللي حصل انا شايف منظر حبيبه ولبن الراجل علي بطنها هيجت اكتر قولتله طيب انت هتوقف علي باب الشاليه تراقب الدنيا قالي يعني اي يا بيه قولتله يعني احنا هنكمل اللي انت بدأته قالي يعني انتوا اللي نيمتوها قولتله اطلع بره يلا قالي بس هنيكها تاني دي طريه وبزازها كبار قولتله هخاليك تنيكها بس بشرط قالي اي قولتله مراتك تبقي تحت زبري قالي عيب يا بيه وبدء يتعصب قولتله كس حبيبه قدام كس مراتك سابنا وخرج انا وجمال وحبيبه ملط قدامنا جمال قلع هدومه في لحظه وهجم عليها زي المحروم وزبره دخل كسها علي طول وانا بصوره لحد ما نزل لبنه علي بطنها اللي بقت مليانه لبن دخلت بعده ونيكتها في كسها وكنت مستمتع ببزازها الطريه والكبار اووي قولتله اي رأيك يا جمال قالي يلا عايز انيك طيزها قولتله استني نمسح شلالات اللبن دي في اللحظه دي حبيبه فاقت وانا وجيمي قدامها بنيك فيها فاقت وفتحت عنيها بس لسه مش مجمعه اللي بيحصل جمال خاف وقالي ياللهوي بصوت واطي قولتله بس اهدي اخرج نادي البواب بسرعه
البواب جاه قولتله يلا نيك نزل عليها نيك فاقت خالص وقامت صوتت الراجل اتخض واحنا دخلنا وراه كأننا لسه جايين اي ده بتعملي اي حرام عليكي جوزك هي بتعيط وبتقول اي ده مين ده اي اللي حصل قولتلها مش عارفه حصل اي يا شرموطه بتتناكي لما نخرج قعدت تعيط الراجل خليته يمشي وهي بتعيط وبتقول حصل اي انا فين قولتلها انا هكلم جوزك اقوله يا لبوه يا متناكه
قالتلي حرام عليك معملتش حاجه قولتلها انا مصورك و وريتها الفيديو كل ده وهي لسه ملط قدامنا قولتلها قومي اغسلي جسمك
بس الراجل شكله كيفك دخلت الحمام وجمال قالي هنعمل اي قولتله هنعمل واحد بس وهي صاحيه
دخلت وراها الحمام اتخضت قولتلها هتعملي شريفه عليا يا لبوه قالتلي حرام عليك قولتله تعالي يا جمال دخلنا احنا التالته الحمام وفضلنا نفشخ فيها وهي بدات تتطلع اهاتها حرام عليكوا كسي وجعني طلعوا ازباركوا وتصوت واحنا شغالين فيها واحد طيزها وواحد كسها والمايه نزلنا علينا احنا التالته قولتلها يلا كفايه عليكي البسي علشان ناخدك معانا مش هسيبك لوحدك البواب هيجيلك تاني يفشخك ولبسنا وطلبنا اوبر وخرجنا
كمل بس مع صور
 
زي اي ناس في الدنيا الصيف يعني سفر وساحل وشرم او ايا كان هتسافر فين
تبدء قصتنا لما قررنا مجموعه شباب اننا نسافر نقضي وقت ونستجم في منا المتجوز واللي لسه بس كعاده الصحاب عادي بيطلعوا بزوجاتهم
بس السفريه دي كانت متعه للكل وهقولكوا مع الاحداث واحد بس متجوز هو اللي خد مراته معانا و6 باقيين طلعوا سنجل الامر يبان انه غريب بس خدناه عادي انبساط وخلاص
الاشخاص اللي معانا في القصه
حبيبه و دي اللي هتتفشخ في قصتنا
احمد و علي و جمال وطلعت و محمود ومحمد وعادل بالمناسبه حبيبه مرات محمد
صحينا الصبح كلنا اتقابلنا وطلعنا الساحل دخلنا الشاليه كان عباره عن 4 اوض طبعا العروسه خدت عريسها و دخلوا اوضه ليهم وباقي الشباب اتوزع كله سكن لبسه استعدادا لاجازه سعيده
كله لبس مايوه من الشباب واذ حبييه خارجه بمايوه شرعي عادي بس مجسم كل تفصيله في جسمها كلنا عنينا كلتها بس من تحت ل تحت انا زبري وقف اول لما خرجت بسبب منظرها و دماغي بدأت تروح لايه المتناكه اللي هتبات معانا دي مش هقدر منيكهاش نزلنا المايه وطبعا جسمها كله بقي باين من المايوه والمايه قعدنا نلعب شويه كلنا بالكره شويه نغرق بعض شويه لحد ما جيت واحنا بنحدف بعض فس المايه وبعبصتها من طيزها طبعا هي فاكره جوزها اللي عمل كده فلقيت حبيبه مبسوطه بالبعبوص بس مش عارفه انه مني وطلعنا من المايه وبدأنا نروح 2 2 علشان نستحمي طبعا حبيبه روحت مع محمد في الاول لوحدهم وانا وجمال بعدهم بنص ساعه كده
دخلنا الشاليه وراهم صوت مش طالع افتكرتهم خرجوا جاي بفتح باب الحمام لاقيت محمد ماسك حبيبه وهاري كسها نيك وتقفيش في بزازها انا شوفتهم بس هما مخدوش بالهم
اتفرجت عليهم وجمال جاي عليا بينادي قولتله بسسسسس تعالي بص فشافهم قالي عيب ياسطي دي مرات صاحبنا قولتله وزبرك اللي وقف ده اي قالي ياسطي مانت شايف المنظر قولتله استني طلعت موبايلي صورتهم وهو بينيكها وخرجنا من الشاليه انا وهو ازبارنا علي اخرها
قالي مش عايزين نقول لحد اللي شوفناه قولتله فعلا بس لازم ننيكها قالي ياسطي مينفعش عيب قولتله خاليك بس ورايا ونشوف هنعمل اي قالي تمام دخلنا بعد ما خلصوا دش ونيك واستحمينا وكله رجع وقضينا اليوم كلنا وظبطنا الدنيا
لحد ما جينا بليل كله قال يلا نخرج بس حبيبه قالت عايزه انام طبعا مهدوده من النيك اللي اتفشخته من جوزها قولنا ليه يلا كلنا هتعودي لوحدك قالت مش مهم وقلت دي الفرصه كان معايا برشام منوم قلت هحطلها واحده وارجعلها وفعلا حطيت برشامه كامله في ازازه المايه وخرجنا كلنا وسبناها عمال افكر هل شربت ؟ هل نمت ؟ طيب هي بتعمل اي دلوقتي ؟ اسأله كتير وزبري سباقهم انه واقف جمال جالي وقالي انت ناوي علي اي حاسك بتدبر لحاجه قولتله عايز تنيك تعالي معايا قالي حبيبه برضو قولتله اه قالي يابني قولتله تعالي بس قالي تمام معاك
فضلت معاهم ساعتين كده كنا يعتبر جمب الشاليه راحوا قالوا يلا نروح قريه تانيه بتبعد عننا حوالي ساعه كله قال يلا بس انا قولتلهم موبايلي هيفصل ومراتي هتتصل لازم ارجع اجيب شاحن قاله كده هنتأخر قولتلهم خلاص روحوا انتوا وانا وجمال هنرجع الشاليه ونجيلكوا اوبر اوصلوا بس وابعته لوكيشن
رجعنا الشاليه انا وچيمي بس لاقينا حاجه غريبه الشاليه بابه مفتوح دخلنا براحه لاقينا حبيبه واحد بينكها مين ده وجاه ازاي دخلنا عليهم الراجل طلع بتاع الجنينه بتاعت الشاليه
الراجل اتخض مننا وقعد يخرف بالكلام معلش يا بهوات اسف ضعفت قولتله اخرس يا كلب اي اللي حصل
قالي يا بيه الاستاذه كان مغمي عليها علي باب الشاليه رحت اشوفها ودخلتها الاوضه لاقيت الشاليه فاضي ضعفت قدام جسمها وحصل اللي حصل انا شايف منظر حبيبه ولبن الراجل علي بطنها هيجت اكتر قولتله طيب انت هتوقف علي باب الشاليه تراقب الدنيا قالي يعني اي يا بيه قولتله يعني احنا هنكمل اللي انت بدأته قالي يعني انتوا اللي نيمتوها قولتله اطلع بره يلا قالي بس هنيكها تاني دي طريه وبزازها كبار قولتله هخاليك تنيكها بس بشرط قالي اي قولتله مراتك تبقي تحت زبري قالي عيب يا بيه وبدء يتعصب قولتله كس حبيبه قدام كس مراتك سابنا وخرج انا وجمال وحبيبه ملط قدامنا جمال قلع هدومه في لحظه وهجم عليها زي المحروم وزبره دخل كسها علي طول وانا بصوره لحد ما نزل لبنه علي بطنها اللي بقت مليانه لبن دخلت بعده ونيكتها في كسها وكنت مستمتع ببزازها الطريه والكبار اووي قولتله اي رأيك يا جمال قالي يلا عايز انيك طيزها قولتله استني نمسح شلالات اللبن دي في اللحظه دي حبيبه فاقت وانا وجيمي قدامها بنيك فيها فاقت وفتحت عنيها بس لسه مش مجمعه اللي بيحصل جمال خاف وقالي ياللهوي بصوت واطي قولتله بس اهدي اخرج نادي البواب بسرعه
البواب جاه قولتله يلا نيك نزل عليها نيك فاقت خالص وقامت صوتت الراجل اتخض واحنا دخلنا وراه كأننا لسه جايين اي ده بتعملي اي حرام عليكي جوزك هي بتعيط وبتقول اي ده مين ده اي اللي حصل قولتلها مش عارفه حصل اي يا شرموطه بتتناكي لما نخرج قعدت تعيط الراجل خليته يمشي وهي بتعيط وبتقول حصل اي انا فين قولتلها انا هكلم جوزك اقوله يا لبوه يا متناكه
قالتلي حرام عليك معملتش حاجه قولتلها انا مصورك و وريتها الفيديو كل ده وهي لسه ملط قدامنا قولتلها قومي اغسلي جسمك
بس الراجل شكله كيفك دخلت الحمام وجمال قالي هنعمل اي قولتله هنعمل واحد بس وهي صاحيه
دخلت وراها الحمام اتخضت قولتلها هتعملي شريفه عليا يا لبوه قالتلي حرام عليك قولتله تعالي يا جمال دخلنا احنا التالته الحمام وفضلنا نفشخ فيها وهي بدات تتطلع اهاتها حرام عليكوا كسي وجعني طلعوا ازباركوا وتصوت واحنا شغالين فيها واحد طيزها وواحد كسها والمايه نزلنا علينا احنا التالته قولتلها يلا كفايه عليكي البسي علشان ناخدك معانا مش هسيبك لوحدك البواب هيجيلك تاني يفشخك ولبسنا وطلبنا اوبر وخرجنااكيد
 
اكيد جوزها لما يعرف مش هايعترض
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%